W Gminie Kotuń najważniejszy jest START - Zadania projektu |
|
POWRÓT
- Zadania:
(OPIS A: wspólny dla każdej szkoły – zadanie 1-6) [Szkoła zrealizuje zajęcia dodatkowe, wspierające indywidualizacje procesu dydaktycznego, na podstawie opracowanych przez zespół nauczycieli programy indywidualizacji. Wybór wykonawców tych usług zostanie przeprowadzony zgodnie z PZP. wyjaśnienia IZ i MEN w tej sprawie. Liczebność grup będzie zgodna z wytycznymi MENiS w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno -pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach. W ramach dodatkowych zajęć przekazane będą informacje kształtujące postawy wzajemnego szacunku wobec siebie i partnerskich relacji między płciami. Przekazywane będą komunikaty nt. Możliwości wyborów życiowych niezależnie od płci.] Zadanie nr 1 Realizacja indywidualizacji nauczania poprzez zajęcia w w ZO w Kotuniu: Dla każdych zajęć przewidziano następującą liczbę godzin w podziale na grupy: Zajęcia nr 1 dla 33 U, 6 grup x 30 h =180 h Zajęcia nr 2 dla 13 U w 2 grupach x 30 h = 60 h Zajęcia nr 4 dla 36 U, 6 grup x 30 h = 180 h Zajęcia nr 5 dla 25 U, 5 grup x 30 godzin = 150 h Zajęcia nr 7 dla 21 U 5 grup x 30 h = 150 h
Zadanie nr 2 Realizacja indywidualizacji nauczania poprzez zajęcia w w ZS w Bojmiu, Dla każdych zajęć przewidziano następującą liczbę godzin w podziale na grupy: Zajęcia nr 1 dla 8 U (5 Dz/3 CH) 1 grupa x 40 godzin Zajęcia nr 2 dla 12 U (6 Dz/6 CH) 2 grupy x 30 h = 60 h Zajęcia nr 3 dla 5 U (3 Dz/1 Ch) 1 grupa x 40 h = 40 h Zajęcia nr 4 dla dla 20 U, 2 grupy x 60 h=120 h Zajęcia nr 6 dla 6 U, 1 grupa x 30 h Zajęcia nr 8 dla 9 U, 2 grupy x 30 h = 60h Zadanie nr 3 Realizacja indywidualizacji nauczania poprzez zajęcia w w SP w Broszkowie, Dla każdych zajęć przewidziano następującą liczbę godzin w podziale na grupy: Zajęcia nr 1 dla 5 U, 2 grupy x 60 h = 120 h Zajęcia nr 4 dla 7 U, 1 grupa x 60 h Zajęcia nr 5 dla 4 U, 2 grupy x 60 h = 120 h Zadanie nr 4 Realizacja indywidualizacji nauczania poprzez zajęcia ZO w Żeliszewie Podkościelnym, Dla każdych zajęć przewidziano następującą liczbę godzin w podziale na grupy: Zajęcia nr 1 dla 30 U, 3 grupy x 60 h = 180 h Zajęcia nr 2 dla 20 U, 2 grupy x 30 h = 60 h Zajęcia nr 3 dla 5 U, 1 grupa x 60 h Zajęcia nr 4 dla 16 U, 2 grupy x 60 h=120h Zajęcia nr 7 dla 10 U, 2 grupy x 30 h=60h Zajęcia nr 8 dla 12 U, 2 grupy x 30 h = 60 h Zadanie nr 5 Realizacja indywidualizacji nauczania poprzez zajęcia w SP Koszewnicy, Dla każdych zajęć przewidziano następującą liczbę godzin w podziale na grupy: Zajęcia nr 1 dla 19 U, 3 grupy x 30 h = 90 h Zajęcia nr 4 dla 9 U, 2 grupy x 30 h = 60 h Zajęcia nr 7 dla 27 U, 3 grupy x 30 h = 90 h Zadanie nr 6 Realizacja indywidualizacji nauczania poprzez zajęcia w Sp w Cisiu Zagrudziu, Dla każdych zajęć przewidziano następującą liczbę godzin w podziale na grupy: Zajęcia nr 1 dla 18 U, 3 grupy x 30 h = 90 h Zajęcia nr 3 dla 9 U, 1 grupa x 30 h Zajęcia nr 4 dla 20 U, 2 grupy x 30 h = 60 h Zadanie nr 7 Doposażenie bazy dydaktycznej we wszystkich szkołach, Wyposażenie dydaktyczne sal będzie zgodne z potrzebami uczniów i uczennic poszczególnych szkół w zakresie potrzeb określonych przez diagnozujące zespoły. Zakupione zostaną ch objętych wsparciem, umożliwiających i wspomagających indywidualna pracę nauczyciela z uczniem, poprzez wyposażenie bazy szkoły w niezbędne materiały dydaktyczne w okresie do końca realizacji projektu.zgodnie z budżetem niezbędne wyposażenie dydaktyczne do każdej szkoły (wyszczególnione szczegółowo w budżecie dla każdej szkoły oddzielnie. Ponadto zakupione zostaną specjalne gry i plansze edukacyjno-wychowawcze dla dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Szkoła zostanie wyposażona zgodnie z budżetem w brakujące oprogramowanie multimedialne lub tylko wyposażenie zaliczane do cross-financingu szkoły doposażą swoją bazę dydaktyczną w sprzęt specjalistyczny (specjalistyczne oprogramowanie, pakiety do diagnozowania i korygowania dysfunkcji i dysharmonii rozwojowych, takich jak: wady wymowy, dysleksja, wady postawy i zaburzenia koordynacji ruchowej). Zakupione materiały dydaktyczne i sprzęt będą również służyć kształtowaniu w uczniach i uczennicach poczucia równości i zostaną wykorzystane w nauczaniu niestereotypowego postrzegania ról kobiecych i męskich w społeczeństwie. poprzez realizację tego działania osiągnięty zostanie Standard IV opisany w "Zasadach....". Opis doposażenia znajduje się w budżecie szczegółowym
POWRÓT
|